הקווין-לטר מלא בערך על שיווק ומיתוג לעסקים וארגונים…
נשמח לשתף אותך במלא טיפים ותוכן איכותי

שנים החזקתי במחשבה שהלקוח תמיד צודק.
שאני, כנותנת שירות היא בעלת האחריות הבלעדית כדי שהלקוחות שלי יהיו מרוצים.
האתר לא עובד, המסרים לא יושבים, משהו “לא מדויק”…
אז ברור שאני עשיתי עבודה לא מספיק טובה… נכון?
בפרק הזה אני מספרת על פרויקט אחד שנראה מבחוץ כמו סיפור הצלחה מטורף!
לקוח שחיכה לי שנים, פרגן בלי סוף, אישר הכול, התרגש, אמר שזה ברמה אחרת. ואז, כשהכול כבר כמעט גמור…. הוא שנא את התוצאה.
פתאום העיצוב “לא טוב”.
התוכן לא מדויק.
ולא.
זה לא פרק על דרמה.
זה פרק על הדבר שהכי קל לנו לפספס בתהליכים עם לקוחות שלנו – השותפות.
על המקום שבו לקוח יכול להיות פסיבי, להגיד “סומך עלייך”, ואז להתעורר בסוף עם תחושת זרות ולנסות להחזיר את השליטה על הפרויקט דרך ביקורת.
אני מדברת פה על הגבול הדק בין אחריות מקצועית לבין אחריות על התוצאה.
על למה “הכול מעולה” הוא לפעמים הדגל האדום הכי גדול.
ועל איך מייצרים מראש מנגנון שמכריח נוכחות, פידבק, וקבלת החלטות בזמן, כדי שלא נגיע לשלב שהפרויקט הופך למאבק כוח.
אם אתם נותני שירות, מלווים, פרילנסרים או פשוט אנשים שלוקחים שירותים ואז מתבאסים שהתוצאה לא יושבת בול – זה פרק שכדאי לשמוע.