אני ידועה במישהי שתמיד דוחפת את עצמה לקצה. צומות, ספורט קשה, ימי עבודה אינטנסיביים – וכל דבר שהוא לא הדבר זה כאילו לא נחשב. יש לי זמן לשחות רק 30 בריכות ולא 60? לא שווה בכלל ללכת. יש בלו״ז של הסטודיו יוגה שהיא לא האקטיב ויניאסה? לא שווה…
השבוע הייתי בריטריט ספורט ונכנסתי לכל שיעור יוגה שהיה. ודווקא בשיעורים הרכים, ה״פחות אינטנסיביים״ למדתי הכי הרבה על עצמי, על ניהול העסק שלי, על התשוקה שלי ועל איך לחיות באיזון טוב יותר.
פרק שכולו וולנס אבל גם מלא פרקטיקה עסקית. שתהיה האזנה נעימה 🙂
פרגנו ושתפו
הקווין לטר
הקווין-לטר מלא בערך על שיווק ומיתוג לעסקים וארגונים…
אני משתמשת בקובצי Cookie כדי לאפשר לאתר שלי לפעול כהלכה, להתאים אישית תוכן ומודעות, לספק תכונות מדיה חברתית ולנתח את התעבורה באתר. בנוסף, אני משתפת מידע אודות השימוש שלך באתר שלנו עם המדיה החברתית ושותפי הפרסום והניתוח שלנו. למידע נוסף קראו את מדיניות העוגיות של MethodQueen.